Pages

My Blog List

Thursday, July 11, 2013

Budak Couple Seminggu ?

Assalammualaikum :)

Waa sebelum terlambat, Elisa nak ucapkan Salam Ramdhan Al-Mubarak untuk rakan-rakan sekalian. Hari ni dah hampir genap kita berpuasa selama 3 hari di bulan Ramadhan. Alhamdulillah.

Sebenarnya Elisa malas nak update new entry for my blog untuk beberapa minggu ni sebab fokus on my MUET. (Cehh, fokus lah sangat kan) ~
Tapi Elisa tergerak nak post something news about video yang menggegarkan dunia kita beberapa hari ni. Ya ya, tengok tajuk pun dah tahu kan. Hee

Sebenarnya Elisa tertarik dengan kisah budak dua orang ni. Tertarik not means Elisa setuju dengan apa yang diorang buat tau. Haa sebelum tu, mari kita kenalkan tuan umpanya cerita cinta ni. Mereka adalah Puteri Awani dan juga Huzairie Yahya. Eh, betul ke nama mamat tu ? Maaf, tak ada masa nak stalker lama-lama.

Video cinta antara Puteri Awani dan Huzairie Yahya pun sudah tersebar luas di Malaysia. Ada yang memberi komen positif dan negatif. Tapi bagi Elisa, lantaq pi lah depa nak buat apa, yang hangpa semua sibuk dok kutuk-kutuk bebudak tu pasai pa ? Haa, kan dah terkeluar loghat penang campuran tu.

Erm not bad lah video tu kann, so sweet bagi yang tengah hangat bercinta. Elisa yang single ni pun tengok, okayy laa kann. Cuma cara Puteri Awani yang salah. Tak salah nak buat video couple berapa hari pun dik, but better make it private. Biar korang berdua je tengok dik oi lagi sweet. Tapi, ada Elisa dengar cerita, bukan budak ni yang publish kan, tapi ada orang lain. Sapa la yang dengki tu kann. Tapi Elisa tak tahu la cerita yang mana satu yang betul. Allahualam.

Yang Elisa seronoknya dengar cara budak Awani bercakap, sedap suara dia. Lunak. Boleh jadi pengacara Nona. Ehh tetibe pulak aku niii. Tapi kalau tak percaya meh layan sat video budak cute miut ni :)



This is my opinion, cerita bebudak, tak payah lah kita yang besau tua bangka ni nak masuk campur, yang terkejut nya, semua komen negatif dan hok kutuk-kutuk tu majoriti dewasa. Laa, dah matang pun semua. Patutnya bagi komen yang membina, bukan yang menjatuhkan budak tu lagi. So, fikir lah seperti orang dewasa ya you ollss. 

No comments:

Post a Comment